Friday, July 07, 2006

Clasicii publicitatii...

Initial cand m-am decis sa “tin” acest blog mi-am propus sa abordez subiecte care nu au legatura cu munca, sa-l updatez foarte rar si sa nu il promovez nicaieri. Acum, la deja al 3-lea subiect in aceasta saptamana am ajuns la chestii despre job. Probabil ca urmeaza sa imi fac si o scurta campanie de promovare... Ma gandeam daca publicitatea noastra are clasici. Daca are, cu siguranta traiesc sau au decedat prematur. Am incercat sa fac un top 5 de « clasici » publicitari pe departamente si sincer, mi-a fost foarte greu. Am inceput cu creatia unde avem pe bogdan, pe botzan, avem un georgescu si va las pe voi sa completati lista... Dar client service celebrii exista??? Daniel Gavrila este unul dintre ei. Eu personal desi nu am lucrat cu el personal il apreciez foarte mult. Pe media avem sau nu prea? Aici va las pe voi sa nominalizati, as putea fi subiectiv... Avem cativa furnizori celebrii deja in piata iar Orlando este cu siguranta unul dintre ei Oare lista asta are legatura directa cu subiectul de acum cateva zile legat de consultanta? chiar mi-ar placea sa completam o lista cu personalitati (nu va fie teama, nu intentionez sa imi deschid o firma de headhunting) Totusi, aceasta lista ce se va completa permanent sau va fi uitata o data cu trecerea timpului?

14 Comments:

Blogger Cristian said...

postez comentarii pentru spread-urile alea de gelfix promise in toamna...

vorbeai de CS. tu nu ai observat ca CSDii cu vechime conduc acum agentii. adauga la CS si pe Laura Tampa.

la creatie e chiar un fenomen ciudat. unii au disparut, altii au reaparut (ceea ce e bine). mai stie cineva ceva de viorel mihalcea? era unul dintre cei mai tari CDi de la noi.

e bine ca s-a intors liviu david si am auzit ca si bradut florescu joaca din nou la DDB (iar am uitat sa il sun!)

7/07/2006 11:25:00 AM  
Blogger Cristian said...

la creatie sa il adaugi si pe Serban Alexandrescu, iar la online pe Val Voicu...

7/07/2006 11:28:00 AM  
Blogger razvan varabiescu said...

am inteles ca si val pleaca de la imedia??? parte fireste a grupului ce tocmai "l-a pierdut" pe orlando???

si, mai e un comentariu de facut, se pare ca intr-adevar la noi in romania creatorii sunt cei populari, precum artistii banuiesc, mai putin negrii de pe plantatie care fac tot posibilul ca acele creatii minunate sa se intample. am identificat destul de multi creatori buni dar la CS ne-am oprit la 2, iar restul e jale...

7/07/2006 10:56:00 PM  
Anonymous Cred ca stii :) said...

Mda... Lista ta de CS e doar de 2-3 nume... Ce sa zic... Viata e dura si nimanui nu-i pasa cine e in bucatarie, atata timp cat gelfixu isi face treaba...

7/11/2006 11:34:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

si am uitat fireste la CS pe buna mea prietena catalina, asta datorandu-se in primul rand multitudinii de posturi pe care "joaca". doar CS este usor saracacios pentru ea

7/12/2006 04:37:00 AM  
Blogger Cristian said...

catalina cernica is in!

7/12/2006 05:17:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

unde pleaca val?

7/12/2006 06:47:00 AM  
Anonymous Catalina said...

Wow! Multumesc. Multumesc. Acuma recunosc ca m-am cerut cu tupeu pe lista asta... de, metehne de CS :)

7/12/2006 08:01:00 AM  
Blogger razvan varabiescu said...

nu stiu unde, se pare ca nu cu orlando (sau cel putin asa sustine...) cum voi afla o sa va spun

7/13/2006 01:51:00 AM  
Blogger razvan varabiescu said...

... si catalina este generatia a 3-a cu toate ca nu arata, asta apropo de postul urmator...

7/13/2006 02:01:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7/19/2006 03:33:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7/20/2006 04:20:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7/23/2006 11:53:00 PM  
Anonymous Iulian Toma said...

Cristian,
Viorel Mihalcea este acum unul din cei trei parteneri Trilogy Film, de care sunt sigur ca ai auzit. http://www.trilogy.ro

Razvan,
Ce numesti clasici? Include perioada de dinainte de primul razboi mondial interbelic, postbelic, comunist, post decembrist?

Si pe ce competente? Hai sa nu punem in aceeasi oala sefii agentiilor, Creativii, CS, Media, Strategia(catalina, despre media si CS, lumea nici nu stie daca exista atat vreme cat vorbesc numai creativii despre campanii. N-am impartit-o in competente ale industriei ca mi-ar fi iesit si BTL, case de vanzari, online, si outdoor.. etc.

N-am vorbit de cei care s-au apucat de industrii (Burci, Sarbu, care au frecat si ei intr-un fel sau altul usa publicitatii in ultimii 16 ani), de oameni de publicitate din media(Avem si aici de la TV, presa scrisa, radio). Nu? Din care poti sa faci asa un fel de omul industriei.

Si cu toate astea 20-30 de oameni de creatie au acoperit ecranul de la TV, sau au topit 90% din hartia de ziar si reviste cu tot ce s-a vorbit despre publicitate in ultimii 5-6 ani..

7/26/2006 01:50:00 PM  

Post a Comment

<< Home