Wednesday, July 05, 2006

Ati da bani pe consultanta???

Toti vor sa isi deschida business-uri. Toti se invart, au idei insusite si 2,000 de euro la ciorap pe care spera sa ii investeasca “cu cap” in propria afacere care in numai cativa ani sa ii propulseze latifundiari in pipera cu echipa de basket (in fotbal e mafia mare) conducand un lexus sau alt brand exotic si avand o relatie ascunsa cu monica gabor… Dar toti incep prin a visa la o afacere intr-un domeniu complementar, nu in cel in care lucreaza, deoarece din pacate sunt foarte buni in ceea ce fac dar au nimerit “intr-un business cu bariera”. Primul pas, isi suna prietenul care activeaza in domeniul visat sa se vada la o bere sa se sfatuiasca… in general acel prieten s-a gandit de mult la exact aceeasi afacere si ii toarna o gramada de argumente de ce nu va merge si ca si acel domeniu are bariera… Oare mersul la bere cu un prieten trebuie inlocuit cu un personal coach? Ati apela la un consultant cand aveti o problema la job sau mai degraba apelati la un prieten pe care il cinstiti?

9 Comments:

Blogger world champ stephen neal said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7/05/2006 07:02:00 AM  
Anonymous Vlad said...

Merge asa, dar mai avem de setat la el.

7/05/2006 07:14:00 AM  
Anonymous Creatza said...

mmm... a propos ... cand iesim la o bere ... fara alcool ? :D

7/05/2006 07:39:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Daca respectivul consultant are un portofoliu convingator (daca chiar exista niste firme care au luat nastere si nu au decedat inca in urma sfaturilor lui) & daca nu practica tarife utopice, m-as consulta cu el - macar asa, pentru ca pare o kestie foarte occidentala. Daca se dovedeste si utila, cu atat mai bine. Oricum, nu as da prea multi bani pe o consultatie care fizic nu poate garanta o afacere de succes. Dupa ce vad ca-mi functioneaza investitia, i-as mai da un comision din profitul pe primele luni de activitate, de exemplu. (Irin@)

7/06/2006 04:31:00 AM  
Blogger Cristian said...

putina reclama... citeste ultimul biz

7/06/2006 03:29:00 PM  
Blogger Cristian said...

stii ce!? mi-am adus aminte ca am dat si eu consultanta gen "suna un prieten" cel putin de doua ori pana acum. nu stiu daca mi-au urmat sfaturile, dar m-au mai sunat si a doua si a treia oara sa imi ceara sfatul...

7/06/2006 03:42:00 PM  
Anonymous Cristi said...

Sincer cred ca ar putea sa mearga genul asta de business in Romania.

Eu cred ca as da banii pe asa ceva. Depinde cati bani si cui. Reputatia persoanei care face business-ul asta e foarte importanta.

7/07/2006 05:01:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

7/19/2006 03:33:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

I find some information here.

7/20/2006 04:20:00 PM  

Post a Comment

<< Home